Fredag igen!!!

Visst känns det som den andra fredagen den här veckan?
Men det är ju HELT OK!!!
 
 
Jag har gärna 2 fredagar varje vecka.
 
Min kära hustru har bjudit hem planeringsgruppen till cykelfesten ikväll,
ett glatt tjejgäng, så det kommer att bli livat här ikväll.
Killarna och jag underhåller oss själva,
men kommer nog att få en del underhållning på köpet av planeringsgruppen också.
 
Lite fredagshumor:
 
Robert Gustafsson - Berusad i baren
 
 
Skål bröder och systrar!!!
Det är helg och solen skiner!!!
 
 
Rock on!
 
 
 
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Ja...hit med flera fredagar. Och helst lediga sådana ;)
Annars får man göra som jag...gå på fest FAST man ska jobba ;)
Kram!

2013-05-04 @ 08:13:21
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

HALLÅÅÅ??? Oops... ursäkta, kanske onödigt att skrika idag... ;-)

Hoppas ni hade en riktigt festlig fest igår då :-)

2013-05-04 @ 10:25:27
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: