Helgens sista dag.

Pokern igår blev, (som väntat), en lyckad kväll.
Ja, förutom då att jag gick 200:- minus för kvällen,
men det kändes rätt ok, för vi hade ju riktigt kul!
Men trots att jag inte hade så mycket tur totalt under kvällen, 
så hade jag i alla fall kvällens snyggaste hand:
Jag satt med hjärter 10 och knekt och i "floppen" kom hjärter dam, kung och nio.
NICE!!! 
Jag gick "All in" och min vän Lasse som satt med hjärter ess och hjärter 4
hängde såklart på:
 
 
För er som inte kan reglerna så bra inom "Texas hold ´em" och poker,
så kan jag berätta att jag vann den rundan.
Sist jag fick en sån hand var när jag gick i åttan eller nian och spelade poker på skolan.
Gött!!!
 
Ja, pokerfruarna hade ju också kul på sitt håll såklart!
 
Idag har Maria och jag varit aktiva, men i vår egen takt. 
Maria har fixat en hel del med våra trädgårdsmöbler,
medan jag jobbat en massa i trädgården och tvättat hojen.
 
 
Nu njuter vi av de sista timmarnas ledighet innan vi förbereder oss
för en ny arbetsvecka.
Även denna vecka blir lite annorlunda, men inte med ledighet för att vara ledig,
utan för första inspelningsdagen av nya säsongen av Barda.
 
 
Kul!
 
Ha en riktigt bra arbetsvecka och...

ROCK ON!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som du hade en fantastisk helg.Trots att du förlorade 200 kronor. Du har ju i alla fall tur i kärlek :)
Kram!

2013-05-13 @ 08:23:59
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: marina

Den handen går inte av för hackor!!

2013-05-13 @ 17:34:39
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: