En aktiv helg...

...är på väg mot sitt slut.
Lite för lite sömn och en massa roligt och...hm...
...och imorgon börjar en ny arbetsvecka.
Kanske hade varit bra att vila lite på helgen också.
 
Nåja, det blir nog bra, det också.
 
Igår kom Maria hem från Ystad Saltsjöbad där hon varit på Spa
med planeringstjejerna för cykelfesten och hon var både nöjd och avslappnad.
 
Sen åkte Jeppe och jag på en Roadtrip till Karlskrona där vi träffade 
dansbandet Titanix.
 
 
De ska vara med i vår planerade långfilm och vi fick deras påskrifter på kontraktet.
Ett riktigt trevligt och kul gäng och det ska bli kul att arbeta med dem.
 
Idag har dagen börjat tidigt med att jag körde Gabbe och några av hans glada 
vänner till Paintballbanan utanför Löddeköpinge.
 
 
Ja, de blev hämtade där med, så klart och de var lika glada,
men lite mera trötta och möra efteråt.
Min kontaktungdom har varit här idag och så har vi börjat smycka för Halloween.
 
 
 
Sött eller skrämmande???
Kul tycker jag i alla fall och såklart är det min kära hustru som är konstnären. 
 
Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag.
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Hur bra som helst men man skulle behöva en extra dag på sig för att vila! Klart det ska vara lite skrämmande i alla fall ;-)

God morgon!

2013-10-28 @ 06:20:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Ja fy katten vad denna helg gick snabbt.
Men det kan bero på att vi har haft det så vansinnigt roligt.
Idag åker hon hem, min lilla skåning :(
Kram!

2013-10-28 @ 07:33:02
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: