Idag torsdag...

...och det var en arbetsdag, såklart, följt av teaterrepetition.
Gabbe kom hem idag också och det var gött!
Maria fick gå hem från jobbet idag eftersom hon mådde kasst.
Det var INTE gött.
Symptomen liknar det mög jag själv hade nyligen, men
jag hoppas verkligen hon inte får samma sak.
 
Imorgon börjar helgen och den börjar riktigt bra.
Maria och jag ska se premiären på "En kvinna i svart" på
Kirsebergsteatern i Malmö...
 
 
...där min gode vän Kurt har huvudrollen.
Kurt och jag har spelat ihop i en massa olika produktioner,
nu senast i Barda som ju också börjar i morgon.
 
 
Jag och Kurt som Silas´ livvakter.
 
Barnkanalen, kl 19:15.
Fast jag får ju se det på nätet på svt.se eftersom jag är på teatern då.
Sen på lördag är det ju dags för mig själv att vara på scenen.
 
Ja, den här helgen kommer att bli riktigt kul!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas verkligen att Maria kryar på sig snabbt!
jag får också se Barda på play. Jag ska ju på tjejfest i kväll ;)
Lycka till i morgon!
Kram!

2013-10-04 @ 08:16:04
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: