Rivstart in i nya veckan!!!

Så var den nya veckan i full rullning och det känns bra så här långt.
Har en del riktigt roliga saker på gång, 
som förhoppningsvis går i lås den här veckan,
Ja, jag lovar att hålla er underrättade om det som händer, fast
en sak har jag redan skrivit om flera gånger, utan att berätta vad det är.
Kanske kan det vara så att jag nått så långt nu, snart, att jag slutligen
kan berätta vad det är.
Den som läser får se...
 
Men så här i veckans inledning vill jag blicka lite bakåt också.
Här kommer en bild på hela min Björnfamilj från teatern i helgen,
"Klas Klättermus".
 
 
Foto: Tobias Annerfeldt.
 
Lite bra musik för att inleda veckan såklart.
 
D-A-D - Everything glows
 
 
Ha en riktigt bra fortättning på veckan och...
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Hatte

Nämen ohh ;) så var du äntligen i en roll jag tycker passar ;) hihihi "snälle långeMicke" thihi ;)
Ha det gott :)

2013-10-07 @ 21:25:45
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: