And it goes on and on...

Jag börjar vänja mig vid hemmavistelsen nu. 
Jag älskar mitt hem, men inte att bara ligga här och inte orka nåt.
Men jag gör lite i taget för att inte vara helt sysslolös.
Har ringt ett par viktiga samtal, uppdaterat min film-CV på 2 castingsidor, 
planerat lite framåt, kollat på ett par bra DVD´s och spelat TV-spel.
Det är ungefär allt jag orkat med idag så långt!
Hade en röstinspelning till en teaterpjäs inbokad ikväll,
men den får jag skjuta fram några dagar.
Suck!!!

Jag behöver en riktig energikick och den här killen är bra på att ge sådana:
 
Danko Jones - First date
 
 
Still rockin´!!!
1 Kommentarer
Postat av: Joanna Björkqvist

Hoppas du snart blir bra igen - det är ju ofta så här på hösten. Båda mina barn är hemma sjuka från skolan idag faktiskt... Inte så kul.

Jag kom att tänka på dig idag när jag lade upp min nya tävling på bloggen (släpper en ny version av min roman snart) - tycker fortfarande att det är så kul med ditt namn och min karaktär Michaela G Wilson! :)

Kram och krya på dig!

2013-09-12 @ 14:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: