Dag 2 i soffan...

Nä, mycket piggare blev jag inte idag, inte.
Det blev ryggläge i soffan i princip hela dan idag med.
Suck!!!
Blir inget jobb i morgon, men sen hoppas jag att det är över.
Ja, ja, det är bara att låta möget rasa ur i kroppen och sen på det igen.
 
Nästa helg är det nya inspelningar, dock ingen vikingaproduktion den här gången...
 
 
Jag ska spela Biker på lördagen, (en roll jag kan rätt bra)...
 
 
...och på söndagen ska vi spela in en scen igen som vi gjorde i videon till
bandet som betedde sig kasst.
 

 
 
Produktionen ska göras klar och sen erbjudas ett band som uppskattar den service de erbjuds
och tydligen är det ett par band som anmält intresse.
 
Hoppas ni alla får en bra början på veckan.
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Stackars dig. Hoppas verkligen att du kryar på dig nu!
Kram!

2013-09-09 @ 08:21:00
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Hua! Tur att du kunde göra inspelningen i alla fall :-)
Här hemma lyckades lillan pricka in en superfredag precis dagen innan jag och maken hade tänkt vara på våra jobb full tid en hel vecka, gör första gången på väääldigt länge. Tji fick vi, men liksom du: nya försök imorgon ;-)

2013-09-09 @ 15:24:09
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: