Dag 3 i soffan...

...för inget jobb blev det idag inte.
Mår dessutom sämre idag än jag gjorde igår. 
Suck!
Inget kul!!!
 
Börjar få ont i ryggen av allt liggande och dessutom var hela familjen iväg idag på 
arbete och skola, så jag var helt ensam här hemma.
Tradigt!!!
Blir hemma i morgon också och får ta en dag i taget helt enkelt.
 
Men det positiva med att ligga hemma ensam, sjuk, och inte orka göra nåt är 
jag har en massa tid att tänka.
Något som ibland är svårt att hinna med i den stressiga vardagen.
Tänka och reflektera över det som varit, det som är och det som ligger framför oss.
Värdefullt! 
En bra låt som extra krydda i tänkandet denna dag:
 
Black Label Society - Just killing time
 
 
Never ever stop rockin´!
5 Kommentarer
Postat av: Jane

Det är både på gott och ont att ha tid över till att tänka tycker jag.
Krya på dig nu vännen.
Kramar i massor / Jane

2013-09-09 @ 20:20:30
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Hatte

Tradigt är rätta ordet för sjuk :((( Krya på dej i massor! Tid för tankar är iofs bra <3

2013-09-09 @ 21:29:36
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se
Postat av: Micke

Samma här..sjuksängen..men snart reser vi oss upp igen och rockar vidare ;)

2013-09-10 @ 12:10:20
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Big Bad Boy

"Sickness is just weakness leaving the body" get well brother. SOA has begun ♡

2013-09-12 @ 10:33:06
Postat av: Big Bad Boy

"Sickness is just weakness leaving the body" get well brother. SOA has begun ♡

Svar: So true, brother! :-)
Mikael P Wilson

2013-09-12 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: