Dan efter cykelfesten...

Cykelfest igår...
 
 
...och det blev en riktigt lyckad sådan!!!
(Ja, förutom att jag fick punka på vägen till starten, men min räddare i nöden,
Mats, hade en extra cykel som han hämtade åt mig. Tack Mats!!!)
 
Ett ordentligt ösregn sköljde över oss också, precis i början,
men sen blev vädret bra och cyklingen kunde komma igång på riktigt.
God mat, god dryck, goda vänner, både nya och gamla och så motion på det.
En bra kombination! 
 
Först cyklade jag med Anette...
 
 
...hem till Helene  för en fördrink.
 
 
Från Helene cyklade jag sen vidare med Jenny...
 
 
...hem till henne för en förrätt.
 
 
Där var även min svägerska Malin som var med för första gången.
Från Jenny cyklade jag sen vidare med Gunilla...
 
 
...hem till henne för huvudrätten.
 
 
Från Gunilla cyklade jag vidare med Camilla...
 
 
...hem till Anneli för efterrätten.
 
 
Sen var det tillbaka till Folkets Hus där jag åter träffade min hustru...
 
 
...och sen var det party, party, party!!!
 
    
 
    
 
En riktigt kul kväll!!!
 
Idag är huvudet tungt och kroppen trött, så dagen spenderas i soffan frmför TV´n
med chips, choklad och läsk.
Gött!!!
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilket kul upplägg för en fest! Motion och party i ett låter optimalt även om huvudet är lite tungt i dag ;-)

Ha en lugn och avkopplande kväll!

2013-09-01 @ 18:06:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gubben

Måste varit motionen som gjorde så att huvudet är tungt idag!

2013-09-01 @ 21:37:07
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: camilla

Wow...vilken dag!
Lite huvudvärk får man räkna med efter en sån kväll ;)
Kram!

2013-09-02 @ 08:18:56
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Haha - vad lustigt det blev nu. När jag läste cykelfest i fredags eller när det var, tänkte jag på vanliga cyklar. Och så tänkte jag att du skulle tycka att jag var knäpp som inte vid första stund tänkte "Micke = MOTORcykel" så jag skrev inget... Och så var det VANLIGA cyklar ni körde omkring på - trots alt :)

Härliga bilder, fulla av liv - UNDERTBART :)

Hoppas att du har haft en bra start på veckan

2013-09-02 @ 14:56:20
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: