Mitt emellan födelsedagarna.

Elle 12 igår och Gabbe 16 imorgon, men båda firades ju igår.
Det faktum att de små är 12 och 16, är ännu ett bevis på hur snabbt tiden går.
Det känns som det var alldeles nyss Gabbe var en liten glad 
krabat som tultade runt och försökte hinna med sina storebröder.
Nästa månad är det 8 år sen jag och Maria träffades och första gången jag träffade
Elle var hon endast 4 år gammal. 
Första gången Maria träffade Gabbe var han endast 8.
Min äldste son är 22 och det är ca 1 månad sen han flyttade hemifrån,
min mellanson är 20 och kommer att flytta hemifrån i dagarna.
Om knappt 7 månader fyller jag 50.
Jag minns fortfarande de stora sönerna VÄLDIGT klart när de var små pågar 
och min egen ungdom ligger också färskt i minnet.
 
Ja, tiden springer verkligen iväg och vi gör vårt bästa för att hinna med.
 
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: Znogge

Tiden går helt enkelt på tok för fort och vi kan inte göra ett förbaskat dugg åt det... Suck...

Hoppas båda födelsedagarna blev till belåtenhet!

2013-09-24 @ 21:51:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Hatte

Ja du så är livet när det går fort :) och när man tittar i spegeln är det skälen jag ser ;) inte det snart 50 åriga nyllet ;) Hihihihi Keep going Young ;) ... det försöker jag <3

2013-09-24 @ 22:14:46
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se
Postat av: Lotta

Och idag fyller jag år :)! Mina pågar har varit så himla "roliga" idag och undrat om det känns bra att vara så gammal. (41 år är gammalt enligt dom...) Och visst känns det bra, men man skulle gärna dra ner lite på tempot, tiden fullkomligen rusar i väg känns det som.
Hoppas ni haft ett riktigt kalasfirande hemma hos er!

2013-09-24 @ 22:49:13
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: