Nytt försök...

Då gör jag ett nytt försök...
...och idag verkar det funka som det ska.
Gött!!!
 
Det var tydligen inte bara jag som hade problem igår,
utan det verkar som blogg.se allmänt flippade ut lite igår.
 
Det jag skulle skrivit igår var att jag slutligen börjat tillfriskna från min sjukdomsperiod
och det är SÅ HÄRLIGT!!!
Jag är hemma i morgon också, men på torsdag är det tillbaka till verkligheten
och det ska bli SÅ GÖTT!!!
 
Min kära hustru är nu i Spanien och njuter av tillvaron...
 
 
...med sin mamma och syster.
De förtjänar verkligen allt det gottiga de får just nu!
Love u Babe!!!
 
Idag har jag umgåtts lite med min hojbroder Fidde,
som också har varit sjuksriven idag och vi 2 sjuklingar har stöttat varandra med
lite tjänster och gentjänster.
Vi har också drömt om nästa års hojäventyr nu när hojsäsongen går in 
mot sina sista månader.
När han visade mig detta klipp från en av Europas största hojträffar i
Faak am See i Österrike, då blev jag RIKTIGT sugen!!!
 
European Bike week 2012 Faak Am See
 
 
Planen är september 2014!!!
 
Stort tack för den energikick du gav mig idag, broder!
Den behövde jag!
 
Nu kommer veckans låt en dag senare än vanligt eftersom blogg.se
flippade så illa igår att jag blev arg, vilket jag sällan blir.
 
Avenged Sevenfolds - Carry on
 
 
Jag vill också göras till en TV-spels karaktär!!!
Var nära en gång för ett par år sen då jag blev castad till ett krigsspel,
men det blev tyvärr inget med det.
Så, om ni vet någon som håller på att skapa ett spel och behöver en karaktär...
...så vet ni var jag finns! 
 
 
Rock on!!!
6 Kommentarer
Postat av: cecce

Visst blir man galen på bloggverktyget i bland! Det SKA liksom bara funka!

Härligt att blicka framåt mot kommande äventyr!!:-)

Krya på dig!

Kram Cecce

2013-09-18 @ 06:21:02
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: camilla

Vad underbart att du börjar känna dig frisk nu.
Lagom arbetsvecka får du nu då? ;)
Kram!

2013-09-18 @ 08:25:07
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Millans Värld

Å så härligt för din fru, Spanien lät inte fel.
Bra att du känner dig bättre. Det kan vara ganska så träligt att gå sjukskriven.
Ha nu en bra dag!

2013-09-18 @ 09:47:47
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Gött att du börjar tillfriskna, sjukt segt att vara hängig så länge. Du skulle nog också behöva en tripp till solen. Köra hoj i Inden har jag hört ska vara något utöver det vanliga.

2013-09-18 @ 10:03:02
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Micke

Jo..hade ju blogg.se förr men tröttnade på alla struliga grejer där...men jag tror de ryckt upp sig jämfört med förr..eller?

Fint att du mår hyffsat igen..inte fel alls ju ;)

Ha de bäst nu :)

2013-09-18 @ 19:04:17
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Carro

Skönt att bloggen fungerar som den ska igen. Jag blir galen när det inte gör det...
Och vad skönt att du börjar komma tillbaka igen - high five på den!

Kul hojplaner... Gör ju att man lättare överlever vinter när man har trevligheter att se fram emot :)

Hoppas du har en fin kväll nu!

2013-09-18 @ 19:52:34
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: