Fortfarande jetlaggad...

Första hela dagen hemma, sen vi landade på Kastrup igår.
Fortfarande trötta och slitna sen resan, men 
också precis lika nöjda!!!
(Glad att jag var så förutseende att jag tog ledigt i morgon också!)
Ledsen att jag inte presenterat bilder och den utlovade 
"resedagboken" än, men det kommer, ha tålamod!!!
 
Trötta som sagt, så istället för att lägga de timmar jag borde lagt på trädgårdsarbete idag,
tog jag istället 2 härliga hojturer.
Först en Harleytur med min filmkollega, Kay...
 
 
...och sen en premiärtur med min splitternya KING-cykel jag fick igår!
 
 
Gött!!!
 
Lämnade sönerna hemma hos deras mamma idag och 
det känns såklart lite tomt efter vår härliga vecka tillsammans.
 
Men tiden går fort och snart är e här igen!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt att ha dig hemma igen.
Men snart är det jag som drar iväg. Dock bara till Turkiet. Men ändå :)
Kram!

2014-04-28 @ 09:07:04
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Förståeligt men som sgt, snart här igen =)

2014-05-01 @ 00:53:30
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: