Hemmasöndag...

Maria har hållit på med trädgårdsarbete och
jag har tvättat, lagat mat och bytt 16 däck på våra 2 bilar. 
Puh!
 
Det står en hel del saker inför oss denna dag...
I morgon är det ju arbetsdag som vanligt, 
men det är också dags för en ny inspelning för mig.
Det var längesen jag gjorde en reklam senast, men i morgon är det dags igen.
Kul!
På tisdag blir mellansonen Isak 21 år gammal!
 
 
Gött!!!
Samma dag ska jag också repa för försts gången med gänget jag ska spela 
med i Dickens´ "En julsaga".
En vecka kvar till påsklovet och så är det 12 dagar kvar tills vi drar till 
NEW YORK CITY!!!
 
 
Gött!!!
Ja, snart blir jag ju 50 dessutom och OJ, vad tiden går!!!
Apropå det, så fyllde bloggen 5 år för ca 2 veckor sen,
19:e mars, och det missade jag totalt!!!
Hoppsan!!!
Ja, ja...
Jag får väl köra nåt på det i samband med 50-årsdagen.
 
Ha en bra början på veckan och...
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: marina

Det låter som en typisk svensk vårhelg! (Får väl gratta till bloggjubileet också)

2014-04-07 @ 03:47:40
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Dubbel anledning att fira alltså ;-) Grattis till 5 år i bloggvärlden!

2014-04-07 @ 06:06:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Här var det mycket att fira minsann - grattis till allt och alla :-)

New York är en sån häftig stad - KUL! :-)

2014-04-07 @ 13:23:11
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ami

Grattis till 5 års jubileet :)
Själv har jag bara hållit på ett år, men det blir ju nästan som ett gift :)

Ha det bra!
Ami


Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: