Back to reality...

Då var jag tillbaka i verkligheten,
tillbaka på jobbet igen och första 2 arbetsdagarna gick rätt smidigt.
Känns helt ok att vara inne i ruljansen igen, men
som vanligt är det svårt att komma in i dygnsrytmen,
så jag är rätt trött om kvällarna.
Grabbarna åkte till sin mamma igår och kommer att vara där tills skolstarten.
Då åker Jakob tillbaka till Karlstad och studerar vidare.
Maria har semester veckan ut och det är hon värd.
 
 
Jag har ju berättat om hur brorsan och systersonen har hjälpt oss här hemma
med trädgårdsarbetet och det gjorde de även i söndags.
Otroligt tacksam för era insatser båda 2!!!
Brorsan stannade dessutom och har fortsatt arbeta här hemma i trädgården,
så snart kommer den att bli RIKTIGT bra!!!
 
 
OTROLIGT tacksam, brorsan!!!
 
Idag spreds en tragisk nyhet över nätet och alla andra medier.
Robin Williams, en av mina absoluta favoritskådisar genom tiderna
har avlidit, endast 63 år gammal...
 
 
Oändligt tragiskt!!!
 
Vila i frid Robin!!!
Tack för alla skratt och all inspiration du delat med dig!!!
 
Rockin´ on!!!
1 Kommentarer
Postat av: marina

Kan bara hålla med, en fantstisk skådespelare har lämnat den här världen...

2014-08-13 @ 10:46:12
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: