Dagarna går...

...och semestern går mot sitt slut.
En skönt avkopplande semester har det varit. 
Gjort en del, men inte för mycket, mest kopplat av och tagit dagen som den kommer. 
Känns som det är vad jag har behövt. 
 
Idag har jag hälsat på mitt gamla jobb och mitt nuvarande jobb.
Jag blev väldigt väl mottagen på båda ställen av både barn och vuxna.
Kul!
 
Var iväg på ett möte i kväll och när jag kom hem möttes jag i dörren av Isak som
räckte mig en iskall öl.
"Tyckte du behövde den, pappa!"
Snacka om att jag har omtänksamma barn!!! 
 
 
Javisst är jag en stolt fader!!!
 
Min stackars hustru har inte mått så bra idag och har sovit en stor del av dagen.
Stackaren!
Men hon mår lite bättre nu, så vi hoppas hon blir helt återställd i morgon. 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Gubben

hoppas att din fru är piggare idag. här är det också helgen innan "verkligheten". Ha en skön helg!

2014-08-09 @ 08:32:56
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: camilla

Du har uppfostrat dina barn bra :)
Hoppas verkligen att frun mår bättre nu.
Kram!

2014-08-09 @ 08:42:52
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: