En go´ fredag...

...med 2 av sönerna.
Jakob var iväg på egna äventyr och likaså töserna, 
så kvar var jag, Isak och Gabbe.
Så vad gjorde då vi denna dag???
Jo, först och främst åkte vi till Vismarslövs Bagarstuga och käkade kakbuffé.
 
 
 
MUMS!!!
 
Senare handlade vi Mc Donalds mat och såg en riktig grabbrulle:
Lone survivor med Mark Wahlberg.
Den var riktigt bra och en riktigt stark film dessutom.
Den kan jag varmt rekommendera!!!
 
Nu är töserna åter hemma och ordningen återställd. 
 
Egentligen skulle jag och min hojbroder Fidde befunnit oss i Eskilstuna på stor 
Harleyträff just nu...
 
 
(Ja, det är hans hoj jag sitter på här, förra året.)
 
...men hans hoj är på verkstan och verkar inte bli färdig än på ett tag.
Jag lider med honom!!!
Jag skulle förstås kunna åka upp själv, men det känns inte rätt i det här läget,
samtidigt har jag varit inställd på att köra hoj den här helgen,
så jag tar en tur Skåne runt i morgon,
så har jag samtidigt fortfarande tid med familjen.
 
Nu, lite fredagshumor!!!

Hur man öppnar en bok
 
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: Gubben

Inget vidare för din kompis att hojen är på verkstad denna sommar. fast det kommer andra chanser till mc -träffen. ha en skön helg!

2014-08-02 @ 07:51:43
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: camilla

Tråkigt att hojen inte hinner att bli klar.
Jaja...du får ta dig en Skåne runda. Inte så dumt, det heller :)
Kram!

2014-08-02 @ 09:31:10
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Kör försiktigt där runt Skåne bara...

Ha en fortsatt fin helg!
:-)

2014-08-02 @ 16:40:11
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lotta

Länge sedan jag kikade in hos dig nu (likadant hos alla andra jag brukar läsa oxå), men efter att ha "läst ikapp" ser det ut som att du haft en bra semester. Kakbufféer, motorcyklar och ölglas tycker jag ser ut som ett huvudtema ;).
Ha en fortsatt fin helg!

2014-08-02 @ 17:19:03
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: