1/1 2014!!!

Jaha, då var vi här...
2013 har avslutats och 2014 har inletts!!!
2013 var ett bra år och 2014 kommer att bli ännu bättre!!!
 
 Festen igår blev riktigt lyckad med 4-rätters middag, 
god dryck, gott sällskap och MÅNGA go´a skratt!
 
    
 
Det blev dock en del för värdparet att städa idag...
 
 
STORT tack till Pierre, Petra och Asterix för ett utmärkt avslut på året!!!
 
Idag har det varit en härligt slapp dag, precis som sig bör en nyårsdag.
Jag ordnade skinkstek till middag, filmer hyrda, chips och läsk inköpt...
En go´ början på det nya året!!!
 
2014 innehåller många nyheter och många nya utmaningar!
Jag kommer ju att låta er ta del av allt detta efter hand, 
men ett par saker kan jag ju faktiskt avslöja redan nu.

Jag fyller 50 år i år och det tänkte vi fira med en resa till New York!
Det ska bli riktigt gött!
 
Mera resande kommer det att bli under året och det kommer att bli KUL!!!
 
Jag lovade ju en resumé för 2013 igår och det kommer jag att ge er såklart,
men den kommer lite att sitta ihop med planerna för 2014 också.
 
Det blev MYCKET hojåkande under 2013 och
det kommer att bli ännu mera under 2014.
 
 
Jag gjorde ju min bloggturné med hojen och träffade en del bloggvänner där ute
i vårt avlånga land och det gav mig mersmak.
Jag planerar att göra om den turnén i år och träffa lite fler bloggvänner.
 
2013 blev ett aktivt år inom skådespelandet och det blev också
året då jag återvände till teaterscenen.
Jag fick gjort 11 jobb framför kameran och på scenen och fick ju 
dessutom se mitt eget teaterverk, "Spökflickan", spelas upp.
 
 
En härlig känsla!!!
 
Det kommer att skrivas mera under 2014 och om allt går som planerat
så kommer vi också att, slutligen, komma igång med vårt långfilmsprojekt!
 
Jag startade mitt första egna företag 2013, 
Skräckfabriken AB och under 2014 kommer företaget att utvecklas starkt.
 
 
Nya samarbetspartners, nya koncept och ett gäng taggade Skrämmare 
som kommer att hjälpa mig skrämmas!
Hehehe
 
Sönerna börjar bli stora och under 2013 flyttade 2 av dem hemifrån,
(och en av dem flyttade tillfälligt hem igen), och det var stora steg i deras liv.
Steg som fick dem i en riktning mot vuxenlivet och alla dess utmaningar.
Deras fader är MYCKET stolt över dem och tror att de kommer
att lyckas MYCKET bra i sina liv!
 
Ja, det hände mycket mera under 2013 och det var ett riktigt bra år!
Jag ser fram emot allt som 2014 kommer att bära med sig!
 
Jag önskar er alla en god fortsättning på detta år och...
 
 
Keep on rockin´!!!
6 Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Gott nytt!

2014-01-01 @ 23:51:00
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: cecce

Må alla dina planer och önskningar slå in!!
God fortsättning på 2014!!

Kram Cecce

2014-01-01 @ 23:51:36
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: Carro

Ja du, vilket grymt bra 2013 du hade!
Hoppas du kan ta dig ända upp till södra Norrland på turnén, för då är du varmt välkommen hit :-)
Ha en fortsatt bra start på året :-D

2014-01-02 @ 08:01:32
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: camilla

Det händer en hel del på ett år.
Jaha...det blir en bloggturné i år igen.
En resa till Norrland,kanske? ;)
Kram!

2014-01-02 @ 08:34:34
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anonym

Att döma av hur bordet ser ut så måste ni ha haft riktigt kul :)!
Vilket härligt år du har haft - hoppas även året som väntar blir ett bra år för dig. Ska bli spännande att följa din resa med ditt företag.
Simrishamn kan väl vara en bra start på en bloggturne´?
Gott Nytt År!!

2014-01-02 @ 21:32:40
Postat av: Sandra- mamma till Vilgot o gravid med en till

Hallå där! Tänkte bara säga att ja ev är
Tillbaka i bloggvärlden ;)
Hoppas allt är bra med dej och familjen!
Kram

2014-01-02 @ 21:44:06
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: