Årets första fredag!

Fredagskänsla när du är ledig och har varit ledig i nästan 2 veckor?
Ja, på sätt och vis finns ju såklart fredagskänslan där,
men samtidigt är det lite svårt att hålla reda på vilken dag som är vilken under ledigheten.
Jag måste hela tiden påminna mig om vilken dag det är.
Men det kan jag stå ut med...
Hehehe
 
 
Nu börjar allt bli färdigt här hemma i huset.
Lite finputs bara kvar, sen kan vi vila ett tag,
innan det är dags att starta nästa projekt om några månader.
Ja, ni ska få se mera bilder...snart!
 
 Nu står långhelgen framför oss innan det är dags att återgå till verkligheten.
Ja, det kan nog bli bra!
Jag har en del stora förändringar som väntar när jag återvänt till verkligheten 
och det ska bli riktigt spännande!
Mera om det när det närmar sig på riktigt!
 
Lite fredagshumor i ett försök att hitta fredagskänslan och 
varför inte höra en av mina favoritkomikers syn på jobb,
nu när ledigheten börjar lida mot sitt slut.
 
Steve Hughes - Jobs
 
 
Önskar er alla en riktigt bra fredag och...
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Millans Värld

Håller med dig att det blir rörigt med alla dessa röda dagar. Själv fick jag smygstarta i torsdags med rehabiliteringen. Så jag fick fredagskänsla i går, dock en mycket trött sådan.
Ha nu en härlig långhelg!

2014-01-04 @ 10:26:26
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/
Postat av: Micke

Jo..svårt att hålla reda på dagarna emellanåt här..speciellt vid uppvaknandet...kan lika gärna vara Onsdag som Lördag känns det som ibland.

Men nu är det Lördag (tror jag) ;)

Ha de bäst nu.

2014-01-04 @ 16:52:27
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: camilla

Och för mig känns det som om jag jobbar helg på helg.
Men det gör jag ju också. Hela julhelgen jobbade jag. Och nyår och nu i helgen.
Ja, till och med nästa helg jobbar jag.
Men tänk...vilka pengar jag kommer att tjäna ;)
Kram!

2014-01-05 @ 08:24:46
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: