Ja, då var hjulen igång...

...och vardagen rullar på.
Maria började sitt nya jobb idag i Malmö och hon tyckte det kändes bra.
Jättekul!
 
Nä, bilden är inte från nya jobbet, utan från
Iron Maiden i somras.
Hehehe
 
Ja, 2014 kommer att vara ett år med många förändringar och
nya utmaningar och det känns riktigt bra!
Vi har ju bara precis börjat!
 
Ännu något positivt just nu under denna period är ju att vinterkylan än så länge
hållit sig borta.
Vi har ca 5-8 grader om dagarna och 2-3 på nätterna och
det känns nästan som Harleyväder...
 
 
Nästan!!!
 
Men tills dess att våren kommer på riktigt så får jag längta dit och hantera
min PMS, (Parked MotorcycleSyndrome), genom hojliv på dator- och TV-skärmen.
Nyligen designade jag den här hojen på ett onlinespel och tyckte den blev så bra
att jag skulle kunna tänka mig en sån i verkligheten.
 
 
Nu behöver jag bara spara pengar,
(ganska mycket pengar, nä, riktigt mycket pengar),
och hitta nån god vän som vill hjälpa mig bygga, så kommer jag
att ha 2 Harleys i garaget.
 
 
Ja, visst är det ok att drömma.
Att äga en motorcykel var en pojkdröm i många år och när jag förverkligade
den drömmen för första gången, så var jag en väldigt lycklig man.
När jag sedan blev Harleyägare blev jag snäppet lyckligare och allt baserades
på den där pojkdrömmen en liten påg i Helsingborg bar på.
 
 
Det finns ett roligt citat som säger:
"Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar
har aldrig ägt en Harley Davidson..."
Hehehe
 
Drömmar är bra.
En del drömmar är till för att bara drömmas och
en del är till för att förverkligas...
Men drömmar driver oss framåt, så, en dag kommer jag att äga 2 Harleys,
den drömmen är ett av mina, (många), mål i framtiden!
 
Live to Ride, Ride to Live!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Vissa drömmar är bara till för att drömma, men vissa kan man förverkliga ;)
En dröm har vi just förverkligat :)
Kram!

2014-01-08 @ 07:29:49
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Znogge

Då hoppas vi på att det nya året ska fortsätta på bästa sätt. Både på jobbfronten och annat :-)

2014-01-08 @ 20:25:15
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: