Sista dagen...

...på jullovet idag och i morgon går vi tillbaka till vardagen.
Det blir en mjukstart för mig med 2 planeringsdagar utan elever.
Är jag redo för att gå tillbaka till jobbet???
Njae...
Jag gillade verkligen min ledighet och trots att det var en
lång, underbar ledighet, så gick den ändå för fort.
Underbart är kort som det sägs...
Men, men, jag har en massa positiva utmaningar framför mig
och de är jag redo för, så...
 BRING IT ON!!!
 
Sista lediga dagen spenderades med sönerna, Maria och våra
goda vänner Sanne, Björn och Hampus som vi bjöd på glöggfika.
Sista för säsongen.
Det blev gött!
 
En passande måndagslåt så här när vi snart ska ikläda oss våra yrkesroller igen:
 
Soundgarden - Live to rise
 
 
Hoppas er vecka blir en bra sådan!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Marina

Det kan ju vara skönt att det i alla fall bara handlar om en 4-dagarsvecka som start efter den långa ledigheten.

2014-01-06 @ 22:34:07
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: camilla

Jag är kärringen mot strömmen. När ni börjar jobba så får jag ledig. Jaja, visserligen bara två dagar,men ändå. Som jag ska njuuuta! ;)
Kram!

2014-01-07 @ 09:18:09
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: