4 dagar kvar till semestern...

...och det är SÅ gött!!!
Arbetsdagen rullade på bra, med lite kids på jobbet,
men lite sliten efter helgens äventyr.
Det som gjort mig mest sliten var ju såklart resan,
där jag körde hela vägen både till och från Karlstad
med vår bil som gjorde lite som den själv ville och krånglade en hel del.
Men vi kom både dit och hem igen och kul hade vi där.
 
Semestern kommer att börja MYCKET bra!!!
Direkt efter jobbet på fredag ska jag till Landskrona och träffa representanter
för kommunen inför ett event de är intresserade av att använda mitt bolag,
Skräckfabriken AB, till.
Det ska bli MYCKET intressant att se vad de har för idéer!
 
Sen till helgen, så ska vi SLUTLIGEN inleda inspelningen av
långfilmen jag skrivit manuset till.
Ett STORT första steg och det ska bli RIKTIGT kul och spännande!!!
 
Livet är rätt gött!!!
 
Veckans låt får symbolisera resan för att se bandet som spelar låten...
 
Black Label Society - Blessed Hellride
 
 
Rockin´ on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: