Aktiva dagar...

Idag har vi en riktigt lugn och skönt avkopplande dag,
efter ett VÄLDIGT aktivt dygn.
Planen var att vi skulle ägnat dagen åt trädgårdsarbete,
men eftersom det regnade halva dagen, så lämnade vi den planen åt framtiden
och har istället tagit det väldigt lugnt idag.
Igår hade vi både syrran, brorsan och 2 av systersönerna här för att hjälpa oss
med trädgårdasarbetet. Ja och så hade vi lilla systerdottern också här som sällskap.
 
 
De fick gjort massor och brorsan är kvar här dag också, men idag fick han vila med oss.
 
För ca 3 år sen spelade Jeppe och jag 2 tuffa Bikers i andra säsongen av
"Starke man" och i samma veva började vi prata om att jobba ihop.
 
 
    
 
Vi har jobbat ihop en hel del genom åren sen dess, men redan då, för ca 3 år sedan,
kom vi på att vi hade en gemensam dröm om en film vi ville göra.
Detta inspirerade mig till att börja skriva på ett långfilmsmanus och jag
hade Jeppe som bollplank och inspiratör.
För 2 år sedan blev manuset klart och det gjorde succé hos alla som läst det.
Sedan dess har vi samlat ett oslagbart team omkring oss och igår, slutligen,
filmade vi första scenen av denna långfilm!!!
HÄRLIGT!!!
 
 
Detta kommer att bli STORT!!!
 
Ja, det var därför jag hade familjen till att arbeta i trädgården istället för att arbeta där själv.
Jag höll på med inspelningen...
 
Rockin´ on!!!
 
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Du får hojta till när det blir premiär :-)

2014-07-14 @ 00:11:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Gud så spännande och kul!
Som sagt...du säger väl till då det blir premiär!
Kram!

2014-07-14 @ 08:45:14
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: