Regn...

Ja, tänka sig...
Idag, onsdag, regnade det för första gången på hela semestern,
så jag kan inte klaga på soltimmar denna semester. 
Delar av familjen har varit iväg och gjort en del idag och 
delar av familjen har varit hemma och tagit det lugnt hela dan.
Jag tillhörde den andra delen. 
 
Men lite vardagslyx, så här en vanlig semestervardag kan vi ju kosta på oss.
 
 
Igår blev det lite mera gjort. 
Hela familjen var iväg på olika håll under dagen.
Bland annat var jag iväg på Sturup och sade adjö till våra Norrländska bloggare, 
under ledning av Camilla, som varit och hälsat på i Skåne.
 
 
Sen var det bara jag och Jakob hemma under stor del av kvällen och då 
grillade vi vildsvin.
 
 
GÖTT!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Micke

Tror det regnat som mest 5-6 dagar här på semestern, helt ok för mig, är inte så noga med sådant, men det är gött med lite sol :)

Ha en skön helg nu..det ska jag.

2014-07-31 @ 19:55:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: susanne p

Det var riktigt trevligt att träffa dej!

Susanne P

2014-07-31 @ 22:32:31
URL: http://www.susannep.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: