En dag med blandade känslor...

...blev det igår.
Dagen började tragiskt med att vi fick veta att en god vän till 2 av mina söner
dött i en olycka natten mellan fredag och lördag, endast 21 år gammal.
Så tragiskt och orättvist att en så ung människa förlorar livet.
 
Det kändees lite konstigt att rusta för fest en dag som börjat så,
men som sonen sade så behövde han träffa glada människor idag,
så det blev en lyckad fest där min 50-årsdag firades med glada vänner och familj.
 
 
    
 
 
Ja, här syns några av de 34 personer vi var på festen.
God mat och smaskig tårta och massor av goda, glada människor!
Jag är djupt tacksam över att ha dessa underbara människor omkring mig!!!
 
 
Vi beställde maten från Cateringbolaget Wicked food och
dem kan jag verkligen rekommendera!!!
Idag bjöd familjen några av våra vänner på brunch av resterna från igår. 
 
 
Gött!
Resten av dagen idag har vi tagit det lugnt och bara varit.
Skönt!!!
 
Livet är skört! Lev här och nu och var rädda om varandra!
Känner mig otroligt rik! Rik på fin familj och fantastiska vänner!! Lev nu!
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: marina

Så fruktansvärt! Och visst är det så, livet är för skört för att inte levas här och nu. Skönt att festen blev bra, och som sonen sa, vissa dagar behöver man ha glada människor omkring sig.

2014-06-02 @ 03:15:24
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: