Live to ride...

...ride to live!
 
2.5 timmar i sadeln på min Harley med vinden och solen i ansiktet,
kändes som en bra avslutning på första arbetsdagen denna vecka. 
Staffanstorp - Lund - Bjärred - Löddeköpinge - Barsebäcks hamn -
Häljarp - Landskrona - Vallåkra - Ekeby - Tågarp - Saxtorp - Dösjebro -
Kävlinge - Lund - Staffanstorp.
Det handlar inte destinationen, det handlar bara om färden.
 
 
Maria har kollegor hemma och de har trevligt ihop, 
så jag sätter mig diskret i en hörna med en öl och lite tillugg och har det bra.
 
 
Faith no more - Underwater love
 
 
Rockin´ on!!! 
1 Kommentarer
Postat av: Lotta

Då hade du vädergudarna med dig idag. Jag var en sväng i Malmö i eftermiddags, och det regnade precis hela vägen från Simrishamn till Malmö. Men efter en timme på Ikea sken förvisso solen igen :)...

2014-06-24 @ 00:36:38
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: