Sista skolveckan inledd…

...och det känns gött!
Sommarlovet är inom räckhåll!!!
 
Men veckan har inletts med en 11 timmar lång arbetsdag och framför mig har jag en 
35 timmars dag från tisdagmorgon till onsdag kväll,
innan det återgår till lite mera normala arbetstider igen.
Vi ska ha lägerskola med 3:orna i morgon med övernattning till onsdag
och sen picknick med föräldrarna på onsdag kväll.
Jag tror jag kommer att sova gott på onsdag kväll!!!
 
Idag fick jag höra en tråkig nyhet.
Komikern Rik Mayall, känd från bla "The young ones" och "Bottom"
är död, endast 56 år gammal!
 
 
Så många skratt denne man gett mig i sina olika karaktärer!
En STOR förlust för komedin!!!
 
En av mina favoritlåtar av alla tider är 
"House of the rising sun" med The Animals.
När jag sen hittar en cover på låten som är i princip lika bra,
då vill jag höra den låten MÅNGA gånge, så här kommer den:
 
Five finger death punch - House of the rising sun
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: znogge

Nog ska det bli skönt med lite ledighet. Tror att det är minst lika viktigt för eleverna.

Ha en bra dag

2014-06-10 @ 11:02:10
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: