Fortsatt huvudvärk...

Det här är jag inte riktigt van vid, en sån här envis huvudvärk.
Igår och idag har jag stoppat i mig fler piller än jag gjort under hela 2013 och
dessutom sov jag totalt 10 timmar igår kväll och natt.
Men trots god, lång sömn så fanns värken kvar i morse, 
smygande, men där.
Jag jobbade kort dag idag och det har funkat även om värken har funnits där hela tiden.
Inte så intensiv som igår kväll, men där.
 
Haft en väldigt lugn kväll här hemma och planerar en tidig kväll i kväll också,
sen hoppas jag värken är helt borta i morgon, för helgen innehåller 
mycket som ska göras, så då har jag inte tid att ligga knockad.
 
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas verkligen att huvudvärken är borta idag.
Det är ju fredag!!! :)
Kram!

2014-03-14 @ 08:11:17
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: