Go´ söndag.

Söndagar är bra dagar, för då finns det tid för reflektion och eftertanke.
Det finns också tid för familjen och för att bara vara.
Idag har jag hunnit med allt detta, plus att jag skrivit en hel del idag.
Dels ett projekt till Skräckfabriken AB,
dels har jag redigerat långfilmsmanuset lite sen vårt planeringsmöte igår. 
 
 
Det är spännande grejor på gång med långfilmen, men det innebär också en massa 
extra arbete för mig.
Men jag gillar ju att skriva och att arbeta med film, så det känns ok. 

Idag finns jag också en länk till en av de 2 tyska Vikingafilmerna jag spelade
jag var med i somras.
 
 
Den blev en riktigt snygg produktion!
 
http://www.zdf.de/ZDFmediathek#/beitrag/video/2115010/Große-Völker:-Die-Wikinger
 
Nu är det lite mera skrivande, sen blir det ett avsnitt med Sons of Anarchy 
ihop med Isak, innan det är dags för bingen.
 
 
Hoppas ni får en bra början på veckan.
 
Rock on!!!
 
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Och jag säger äntligen måndag.
Jobbarhelgen är över och nu väntas det 2 underbara lediga dagar för mig :)
Kram!

2014-03-24 @ 08:27:00
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: