Lång arbetsdag...

Varannan måndag är extra lång, 11 timmar,
men å andra sidan slutar jag ju 14:00 en dag i veckan,
så därför känns denna lååånga måndag helt ok. 
 
Här hemma har det varit måndagsmys med hela familjen och det har känts gött.
 
Nu är det lite manusredigering på gång innan det är dags för "the Sons"
igen med Isak och sen är det dags att krascha i bingen.
 
 
Ny arbetsdag i morgon, men en normallång sådan.
 
Jag har mycket att göra nu, med jobbet, företaget och långfilmen.
Men när jag är klar med allt jag håller på med nu, så kan jag:
 
D-A-D - Sleeping my day away
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Många järn i elden alltså. Fast om man trivs med tillvaron och de olika järnen brukar det ju kännas helt ok.

2014-03-25 @ 01:54:46
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Znogge

Elva timmar är länge men visst, kan det kompenseras av en kortare dag så varför inte. Jag slutar tolv varje fredag och det är inte fel alls...

2014-03-25 @ 06:37:13
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: