Bra vardag och fortsättning på New York-resan.

Idag har jag varit på en träff med alla specialpedagoger
i Staffanstorps kommun.
Ett givande möte och många återseenden.
Kul!
Hemma har vi haft en bra kväll, mina töser och jag.
Elle hade en kompis här medan Maria och jag var hemma hos familjen Birkler
och hämtade ved som de ville bli av med.
Vi kunde bara tacka och ta emot!
 
Så, nu nästa dag av vår resa till New York.
23/4 bestämde vi oss för att dela på oss.
Töserna ville shoppa och shoppa, det gjorde de verkligen!!!
 
 
 
Pojkarna och jag tog en egen runda och ja...vi shoppade lite vi också.
 
   
 
Men vi upptäckte en del av stan också.
 
   
 
En go´ dag för oss alla och vi sågs sen igen på hotellet.
 
Rock on!!!
 
 
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Just den där väskan som någon tittar på finns numera i min ägo så shoppa är kul :-)

2014-05-07 @ 06:52:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Härligt med en shopping dag!
Men jag kan tänka mig att ni shoppade totalt olika saker ;)
Kram!

2014-05-07 @ 08:31:02
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: