En bra dag.

Ja, det har verkligen varit en bra dag idag!
Började tidigt med att sätta mig på hojen och köra en lång härlig tur ner till Ystad
för att vara med i inspelningen av "Cirkus Imago, en chans på miljonen".
 
 
Här träffade jag som vanligt en del glada vänner, bland annat min kortaste 
vän, Peter, som plötsligt kändes väldigt lång. 
 

Konstigt! Det kan ju förstås bero på att han stod på en stor låda...
Hehehe
 
Sen var det till att sätta sig på min Harley igen för en ny härlig tur hem igen.
Klädombyte och sen till Bjärred för att fira lille Kalle, Marias brorson, 
som fyllde 4 år.
 
 
Kul!
 
Sönerna och "svärdottern" har kommit hem och det känns det som en bra avslutning
en riktigt bra dag! 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Inga klagomål på den dagen :-) Skönt att vara ledig i morgon också. Om du nu är det...

2014-05-29 @ 23:30:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marina

Skön start på en lååång helg! ha det gott!

2014-05-30 @ 03:22:54
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: