Härliga helg!!!

Jag gillar mitt jobb och jag gillar att ha mycket att göra under veckan,
men helgen är ändå den bästa delen av hela veckan och nu är den här!!!
 
Inledde helgen med en mojito med frugan i trädgården och sen 
njöt vi av vädret tillsammans till pågarna kom hem.
Då blev det grillat!!!
 
 
Gött!!!
 
Ni har vi hela resten av den underbara helgen orörd framför oss.
Hoppas ni njuter ordentligt allihop och för er som planerat lite
sällskapsspel med familjen i helgen har jag tillägnat det här klippet
med några av Sveriges gamla storheter.
 
 
Ha en riktigt bra helg och...
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Marina

Något av det mest klassiskt svenska som finns, grillat i trädgården och "vem faan är Nisse Hult"! Ha en bra helg!

2014-05-17 @ 03:17:42
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: