Lördag och nästa del av New York-sagan.

Jag har ägnat mycket tid i mitt liv med att försöka
få bort alla människor som är energitjuvar och har lyckats rätt bra med det.
Men vissa är svårt att ta bort, utan de får jag dras med.
När då någon av dessa människor gör saker som dränerar energin igen,
så är det ju verkligen tur att jag har en Harley.
 Istället för att ge mig in i en meningslös diskussion som jag ändå aldrig kan vinna
eftersom den andra personen alltid har rätt, även när den har fel,
eller gå runt och vara förbannad på personen till ingen nytta...
...nä, då tar jag min Harley och kör ett par timmar för att rensa skallen
och så kommer jag hem med ett leende på läpparna, full av energi igen.
 
 
Harley Davidson är den enda terapi som behövs!!!
 
I övrigt idag då?
Maria och Elle träffade Marias mormor Gertrud och bjöd henne på brunch.
Vi har haft besök av Malin och hennes töser och så kom
Jeppe också och hälsade på.
Gött!
Jag har fått chans att skriva en hel del på Skräckfabrikens roman också.
 
Men tillbaka till New York då,
för där mådde jag också verkligen bra!!!
Den 21 april tog vi det lite lugnt och upptäckte Central Park...
 
   
 
   
 
Verkligen en fantastisk plats!!!
Vi hade aldrig sett så många ekorrar på samma ställe någonsin
och dessutom vilda sköldpaddor.
Kul!!!
 
 
 
Men vi såg fler djur än så, för vi besökte också New York Zoo.
 
   
 
Spännande!
 
På vägen hem passerade vi Metropolitan Museum...
 
 
...men vi valde att inte gå in den här gången.
Middag och sen avkoppling på hotellet inför min födelsedag, 22/4.
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Vilka fantastiska bilder på er resa. Det syns att ni hade det kanonbra.
En vacker dag ska jag också åka dit...
Kram!

2014-05-04 @ 08:23:37
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: