New York, forts...

Ja, jag är ännu krasslig, men gör mitt bästa för att vara frisk 
nog att jobba i morgon istället. 
 
När jag ändå sitter här och inte orkar särskilt mycket kan jag ju lika gärna dela med
er lite fler bilder från min nya favoritstad, eller hur?
 
Den 20/4 var också en dag med MÅNGA upplevelser.
Vi träffade en hel del kändisar också, fast de flesta av dem var rätt stela...
 
   
 
 
 
 
...på Madame Tussauds.
Men alla kändisar var inte lika stela, där var en del action också.
 
 
 
Oj, han är både STOR och STARK!!!
Ett besök i Hells Kitchen och deras loppmarknad.
 
 
Men det var mest de vuxna i sällskapet som gillade det...
 
 
 Sen blev det GOD och MÄTTANDE lunch/middag på Hard Rock Café.
 
 
Gött!!!
 
Men där får jag stanna för idag och fortsätta i morgon.
Nu ska jag trotsa bacillerna och ta mig till jobbet i morgon.
Har en kort arbetsdag, så det ska gå, men jag börjar tidigt,
så God Natt!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

New York är verkligen en fantastisk stad - hur lätt som helst att bli förälskad i den :-)

Ha en trevlig helg!

2014-05-02 @ 09:46:17
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Marina

Kul med kändisbesök även om de inte var av det mjukare slaget!

2014-05-02 @ 10:31:59
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: