TGIF!!!

Ja, idag jobbade jag, kort dag som tur var.
Känner mig rätt ok, men är VÄLDIGT trött ännu.
Jag misstänker att det kan vara pollenallergin som spökar istället för baciller,
men jag vet inte.
Efter jobbet tog jag en ordentlig Harleytur och lämnade papper hos min revisor
för mitt företag, Skräckfabriken AB.
 
 
Sen tog jag och Maria en spontan AW och käkade ihop på Jensens Böfhus innan
vi skilde på oss, (hon körde bil och jag Harley),
och sågs sedan hemma igen.
 
Jag slocknade en stund i soffan efter hemkomsten och sen har kvällen varit väldig lugn.
 
New York då...Ja, jag fortsätter med 20/4 för det hände mycket den dan:
 
Efter den stadiga måltiden på Hard Rock Café så blev det lite mera upptäckande
och så shopping för töserna.
Under tiden de shoppade gick killarna och jag runt lite i Central Park
innan vi återsågs vid Times Square igen.
Där blev vi överraskade av vår kära vän Anne och hennes döttrar,
Lovisa och Linnea.
 
   
 
Att de också var i New York visste vi, men vad min hustru och
Anne hade planerat var HÄFTIGT!!!
Ett tidigt födelsedagsfirande på den fantastiskt häftiga restaurangen
Jekyll and Hyde Club!
 
   
 
   
 
   
 
OTROLIGT KUL KVÄLL!!!
 
Ännu en gång:
STORT tack till min familj och min kära vän Anne och hennes go´a töser
för denna kväll!!!
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Gubben

Ännu mera härliga bilder från New York ser jag. Jekyll and Hyde club ser hur skön ut som helst. Hard rock , där har jag varit och tyckte den var trevlig med alla gamla Lennon/Beatles grejer de hade där. Maten var bra även den!

2014-05-03 @ 08:04:00
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Znogge

Vilken häftig restaurang! Den får jag lägga på minnet om det skulle bli en tur...

Ha en bra lördag!

2014-05-03 @ 10:08:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Micke

Goa bilder :)

Jensens har jag inte besökt på länge, har hört lite negativt om dem lite varstans, men jag ska nog ge dem en chans i alla fall på nytt

Ha de gött :)





2014-05-03 @ 13:06:40
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: