Ledig helg!!!

Min kära hustru använde uttrycket: "Dra ut batterierna ur Duracellkaninen",
när hon fick reda på att jag inte hade någonting inplanerat utan
verkligen skulle vila den här helgen.
Hmmm Ja, hon känner mig väl, min älskade hustru!
 
 
Förra veckan var full av härliga händelser och i princip varje helg de
senaste veckorna har också varit fulla av aktiviteter, så mängden
vila under helgen har varit MYCKET begränsad.
Därför kom den här helgen som en vinst på lotto!!!
Jodå, jag har haft saker på gång den här helgen också,
men de har jag sagt nej till och det känns gött att bara få vara.
 
 2 härliga dagar med massor av egentid, mycket sömn och
mycket laddande av batterierna.
Ja, det är precis vad jag behövt!!!
 
 
 
Med tid över gör jag också ett försök att återuppta mitt skrivande här.
Hoppas på att kunna fortsätta...
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Marina

Att göra ingenting är något som är alldeles för underskattat!

2014-11-24 @ 15:37:57
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: