En aktiv arbetsvecka...

...lider mot sitt slut och en lovvecka står för dörren.
Jag ska jobba hela veckan, men det känns ok.
 
Stora saker på gång med vår långfilm och det känns MYCKET bra!!!
En positiv effekt till allt vardagsarbete!
 
Jag vill också be mina läsare om ursäkt för att jag varit så dålig på att
uppdatera de senaste veckorna och ännu sämre på att svara på era kommentarer.
Men, som sagt, så har det varit en ganska aktiv tid och jag har slutat
de flesta kvällarna ordentligt trött och sliten.
 
Men...
Jag hoppas på snar förbättring och då ska jag bli bättre på att hålla
kontakten med er!
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Så kan det bli periodvis!

Ha en bra helg :-)

2014-10-25 @ 17:24:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Micke

Det är ju faktiskt på så vis att bloggen kommer efter det som verkligen är viktigt...Livet.
Så du har inget att be om ursäkt för..men jag vet hur det kan kännas ibland...!

Ha en skön Söndag.

2014-10-26 @ 09:55:08
URL: http://www.guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: