En härlig helg...

...är snart till ända.
Jag är helnöjd och känner mig redo att ta mig an kommande
veckans utmaningar.
Marias förra vecka var tuff för henne, riktigt tuff,
jag lät henne få lite extra fredagsmys med favoritbubblet,
chokladpraliner och fotmassage.
 
 
Uppskattades verkligen!!!
På lördagen skulle vi båda till våra vänner Anne och Anders,
där Anne "utsattes" för en överraskningsfest.
Men Maria orkade inte på grund av den tuffa veckan hon haft bakom sig
och den krasslighet som fortfarande lurar i henne.
Så, det fick bli jag som representerade familjen på den roliga festen.
 
Idag har vi haft pojkarna här hemma ett par timmar,
eftersom Jakob var hemma på besök i Skåne över helgen.
Gött!!!
 
Ja, solen har så strålat varmt hela helgen,
så det har blivit några go´a mil på hojen också.
 
 
Som sagt, en riktigt härlig helg!!!
 
Hoppas ni får en bra början på veckan!
 
Rock on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: