Dan efter valet...

Ja, igår var det ju Riksdagsval här i Sverige och
Maria och jag var röstmottagare igen.
Ett kul arbete, riktigt kul!
Men det drog ut på tiden med räknandet av alla röster och vi
var färdiga ca 00:30. Kom hem 00:45 och kom i säng efter 1:00.
Sen var det upp igen 05:45 för att börja jobba 07:00 idag.
Ja, jag är RIKTIGT trött idag och på grund av det så har mitt humör inte varit på topp.
Tog en hojtur efter jobbet och skulle parkera i centrum för att göra ett ärende.
Då möttes jag av det här...
 
 
...INTE OK!!!
Jag skulle vilja säga att det var tur att jag inte träffade ägaren...
 
Valet igår då..???
Regeringsskifte...ja, hur det går med nya makthavare i landet, det får ju tiden utvisa.
 
Men SD 13%??? Landets 3:e största parti???
Vad hände där???
Jag finner inga ord för att beskriva min besvikelse...
Men jag är stolt över att jag tillhör de övriga 87%!
 
Måndagslåten tillägnar jag landets tredje största parti:
 
Motörhead - I don´t believe a Word
 
 
Never stop rockin´!!!
1 Kommentarer
Postat av: Gubben

Visst känns det konstigt med SD framgångarna.

2014-09-16 @ 20:47:55
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: