Nyheter och svärfar...

Idag fyller världens bästa svärfar 74 år!!!
 
 
STORT grattis till dig, Lars, och lika STORT tack för att du är den
coole, rolige, kunnige och hjälpsamme man som du är.
Bättre svärfar kunde jag knappast fått!
 
Idag presenterar jag också något helt nytt!
Den senaste tiden har jag gjort mycket nytt som jag aldrig gjort tidigare.
Men det passar mig väldigt bra, eftersom jag är en nyfiken själ
som älskar att prova nya upplevelser,
se nya platser och träffa nya människor.
I helgen var jag i Warszawa för första gången någonsin.
Klädde mig i frack och fick uppleva en bal på slottet för första gången
och för ett tag sen spelade vi in en musikvideo för ett dansband för första gången.
Idag presenterar jag för första gången en musikvideo från ett dansband
här på bloggen.
En musikvideo jag varit med om att spela in ihop med vännerna Jeppe och Rikard,
de härliga medlemmarna i bandet Titanix, skådisvännerna Rolf och Birgitta och
20 fantastiska dansare.
 
Titanix - Kyss mig!
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Marina

Kul med variation - och det har var verkligen variation! Liiite annorlunda jämfört med dina tidigare publicerade musikvideor...

2014-09-03 @ 08:13:50
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: