Sega dagar...

Maria är sjuk igen/ännu, men kämpar sig till jobbet ändå.
Jag har också fått nåt mög nu som spökar i min kropp,
men även jag kämpar på.
Vårt tillstånd gör oss trötta och det gör våra dagar sega...
Jag var så seg idag att jag stannade hemma efter jobbet, 
istället för att ta en go´ hojtur, trots att vädret var bra och lockande.
Det säger ju en del om mitt tillstånd, eller hur?
 
Men igår orkade jag ge mig iväg till teaterrepning på hojen.
På repningen var också min vän Peter med och han körde moppe dit, 
vilket gav upphov till den här roliga bilden. 
 
 
Stor och liten...
Hahaha
 
Hade teater med kidsen på skolan också idag.
Kul att kunna kombinera mitt arbete med det jag brinner för!
 
Rock on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: