Bloggande igen.

14 månader, 2 veckor och 4 dagar...
Det är ganska länge och det är så länge sen
jag skrev mitt senaste inlägg här på bloggen.
Sen var jag ju faktiskt inte särskilt aktiv här på blooggen den sista tiden heller.
Från att ha skrivit nästan varje dag, så skrev jag med veckor mellan inläggen ibland.
Men nu, så här lång tid senare, blir jag glad att se att jag fortfarande,
trots denna långa tystnad, 
har haft ett par besökare på bloggen nästan varje dag. 
Gött!!! 
 
Så, nu, 14 månader, 2 veckor och 4 dagar senare börjar jag blogga igen.
En del av innehållet kommer att se ut som tidigare,
en del kommer att bli helt annorlunda. 
Hoppas ni har lust att hänga på.
 
(Ja, bilden är en gammal goding.)
 
Rock on!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: