En MYCKET aktiv vecka.

Ja, förra inlägget handlade om en aktiv helg.
Den aktiva helgen fortsatte in i en MYCKET aktiv vecka. 
Lååånga arbetsdagar, följt av mycket arbete kring vår kommande långfilm.
Lååånga dagar blir korta nätter, som ger trötta morgnar.
Men det har varit en bra vecka.
 
Veckan innehöll bland annat en tripp till Göteborg för Jeppe och mig, för att vara med
i en intervju på radiostationen Pirate Rock
 
 
 
Intervjun handlade såklart om vår kommande film. 
 
Sen åkte vi till min gamla hemstad Helsingborg för att träffa en ny 
samarbetspartner till filmen. 
 
 
Denna helg har också varit aktiv, bland annat, så har vår illustratör, 
Matthas, fyllt 40 och det blev såklart fest... 
 
 
...med hattema. 
 
 
Kul! 
 
Snart börjar en ny vecka. 
Den lär också bli ganska aktiv. 
 
Rock on!!! 
1 Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att temat på festen fick mig att höja ett ögonbryn innan jag såg bilden. :-) Hat-tema känns inte lika festligt som hatt. :-)

Svar: Hahaha Ja, det blev ju ett komiskt stavfel. :-)
Mikael P Wilson

2016-05-23 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: