3 år och 1 dag med årsresumé.

Så var det tisdag och jag har bloggat i 3 år och 1 dag.
STORT tack för alla gratulationer till bloggen både här
och på Fejjan.
Igår lovade jag ju en årsresumé likt dem jag gjorde förra gångerna:

Första_året

Andra_året

Nu är det då dags för Tredje årets bloggande:;

Mars 2011:
Resten av mars rullade på i full fart,
(som alla andra månader).
Jag premiärdrack Motörhead Shiraz denna månad...



...och det var GOTT!!!
Probike i Helsingborg hade säsongsstarten och
jag tog såklart hojen och körde dit för att kolla nyheter
och andas Harley...



Repetitionerna till årets uppsättning av 1811 inleddes också
i mars månad.



Gött!

April 2011
Mellansonen Isak fyllde 18 och jag fyllde 47.



Maria och syrran Malin körde igång med sin dockteaterturné
och det blev såklart en succé!
Äldste sonen Jakob åkte till Santa Barbara i sunny California.



En härlig upplevelse för honom.
Premiärgrill, påskfirande och en massa livsnjutande...



...och en massa teaterrepande.



Maj 2011
Äldste sonen, Jakob, fyllde 20.



Filminspelning av kortfilmen en sotig historia och
inspelning av TV-serien Starke man där jag ju spelade
Rutger Glans, president för Svinarps MC.



MYCKET teater denna månad. 
Maria och Malin körde på med sin succéartade dockteater,
jag repade på med 1811 och startade också en särskild 
Teaterblogg_för_1811 
och Gabbe gjorde en teaterföreställning med klassen.

   

I maj hade jag också en "nära döden" upplevlese med
Harleyn på väg till en teaterrepning då en bil framför mig bestämde sig
för en vänstersväng sent vilket resulterade i att jag
gick omkull med hojen.
Hoj och jag blev skrapade, men överlevde utan svårare skador.

   

Juni 2011
Min älskade Maria fyllde 42.



Teater, Teater och ännu mera teater!!!



200-års minnet av massakern vid Klågerup firades med
11 riktigt bra föreställningar.



Sommarlovet började med grill, Harley, livsnjutande
och midsommarfirande.



Gött!

Juli 2011
Juli inleddes med en rockhelg i Göteborg med våra vänner
Petra och Pierre där vi såg Iron Maiden och The Big 4!



GÖTT!!!

Jag var också uppe i Götet ännu en gång för att spela in 
kortfilmen "Väktaren" där jag spelade en självdestruktiv psykpatient.


 
Första semesterperioden började också och pågarna
och jag tog ett par härliga upptäcksrundor i vårt vackra Skåne.



En social sommarmånad blev det med mycket tid med vänner,
släkt och bekanta och såklart Tosselilla!



HÄRLIGT!!!

Augusti 2011
Andra semesterperioden och ännu mera härlig tid med
hela familjen. Harley, grill, socialt med vänner och
avkoppling...



Cykelfesten för andra året.



Riktigt kul, precis som förra gången!

Malmöfestivalen med en massa god mat och gratiskonserter,
bl a The Arks avskedsturné.



September 2011
Elle fyllde 10 och Gabbe fyllde 14.

 

Jag startade upp min Webshop och den rullar ännu på.



En mycket aktiv månad på arbetet vilket gjorde varje ledig stund
VÄLDIGT värdefull!!!



Oktober 2011
I oktober åkte sönerna och jag till Stockholm för att ha
en kul helg ihop och se Red Hot Chili Peppers!

   

Gött!

Maria och jag firade 6 år som par och
2 år som gifta med en härlig helg på
Spången och Skäralid.



Mysigt!

November 2011
Premiärvisningen av Svinarps MC denna månad
och riktigt kul att se!



En mycket turbulent arbetsmånad som lyckligtvis
får kontrasten i mitt påbörjade filmsamarbete
med Jesper och vår planerade kortfilmsinspelning.



Helgerna var otoligt eftelängtade denna månad!

December 2011
Motörhead för 6:e gången sen 1982, live i Köpenhamn som
jag såg med min svåger Magnus.



Riktig hederlig Rock ´n´ Roll!

Mitt första långfilmsmanus skrevs färdigt och
det var, och är, en häftig känsla.

Dessutom körde jag årets sista Harleyrunda
den 29:e december.



En ganska cool känsla.

Julledighet, nyårsfirande och återigen livsnjutande!!!



Januari 2012
Nytt år, nya möjligheter.
Maria och jag bjöds på en SPA-kväll av Elle helt spontant.



Gött!

Mycket filmplanerande, mycket röjande i förråd och vind
och mycket arbete...

Februari 2012
Nu var det premiären för vårt fantastiska team
och inspelningen av kortfilmen
"Min kvinna och jag"

   

En riktigt, (kall), kul helg!
Sen blev det fortsatt planering av långfilmen som vi
fortfarande håller på med.

3 sjukdomsperioder hann jag också med denna månad.
Helt sjukt att jag var sjuk så mycket!
Brukar vara sjuk max en gång om året...

Mars 2012
Så var vi framme i mars igen.
Hittills har jag hunnit med årets premiär på Harleyn,
ny design på bloggen och ett gästbloggande av Grodan.


(Gamla designen)

...liksom arbete, avkoppling och MASSOR
av långfilmsplanerande...

Nu står jag inför ett 4:e år som bloggare...
...hoppas ni hänger med på färden!

Rock on!

5 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Vilken härlig årsresumé. Så mycket roligt som hänt (förutom att du körde omkull då). Hoppas du får ett lika roligt 4e blogg år.

2012-03-21 @ 06:20:42
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Camilla

Å,vad roligt att få läsa allt detta om dig.

Du ser...det händer mycket i ens liv.

Grattis till dina tre år.

Klart att jag hänger med dig i fortsättningen också :)

Kram!

2012-03-21 @ 08:43:00
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Grodan

Sånt här gillar jag med bloggen; att man har som en dagbok man kan gå tillbaka till och se vad man pysslat med :)

2012-03-21 @ 08:43:42
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Ja det hände ju mycket det tredje året med - klart vi hänger med på det fjärde också :-)

2012-03-21 @ 12:01:49
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Grimgoth

En underbar återblick och jag önskar jag är lika bra på detta som du är, kanon jobb!

2012-03-21 @ 14:06:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: